Меню KDT
МЕНЮ
Пн-Пт 07:30-18:00
Астана қаласы, Нұра ауданы, Мақсұт Нәрікбаев көшесі, 3
shkola7979@mail.ru

 

Lesson Study

     Мұғалімнің  кәсіби білімін жетілдірудің ең бір тиімді әдісі бұл Lesson Study. Lesson Study  - мұғалімдер тәжірибесі  саласындағы білім жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл.  Lesson Study – ге жоспарлау, оқыту, қадағалау, оқыту мен оқуды талдау, өз қорытындыларын тұжырымдап, құжаттарды бірлесіп жүзеге асыратын мұғалімдер тобы қатысады.   Lesson Study -дің циклін өткізген соң мұғалімдер педагогикалық тәсілдерді түрлендіріп немесе жетілдіріп, кейіннен ашық    Lesson study , таныстырылым өткізу, баспада жариялау арқылы әріптестеріне таратады.

Мұғалімнің  кәсіби білімін жетілдірудің ең бір тиімді әдісі бұл Lesson Study. Lesson Study  - мұғалімдер тәжірибесі  саласындағы білім жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл.  Lesson Study – ге жоспарлау, оқыту, қадағалау, оқыту мен оқуды талдау, өз қорытындыларын тұжырымдап, құжаттарды бірлесіп жүзеге асыратын мұғалімдер тобы қатысады.   Lesson Study -дің циклін өткізген соң мұғалімдер педагогикалық тәсілдерді түрлендіріп немесе жетілдіріп, кейіннен ашық    Lesson study , таныстырылым өткізу, баспада жариялау арқылы әріптестеріне таратады.

     Біз өз мектебімізде Lesson Study циклін өткізу үшін зерттеу жұмыстарын жоспарлап, тек 4-ші сынып бастауыш сыныптар мұғалімдерінен топ құрдық: Сыздыкова Б.С,

Бекова Л.С, Кобекова А.М, Исаханова Н.К, Ибраева Н.М.

      Lesson Study тобы зерттеудің басты мақсаты мен міндеттерін анықтап алғаннан соң әр пән мұғаліміне негізгі нысандарды анықтау міндеттелді. Айталық,

-  осы сыныптағы зерттелетін  үш оқушыны анықтау;

Lesson Study бағытында жұмыс істейтін әрбір оқушының деңгейін анықтау;

Lesson Study-дің аяғында әр оқушыдан қандай нәтиже күтілетіні туралы қысқа да нұсқа жазу.

      9 қараша күні пән мұғалімдері Lesson  study (зерттеу сабағы ) бойынша ұстаздар семинарда нұсқаулықпен танысты. Топ мүшелері біріге отырып зерттеу сұрағын анықтап, сабақ жоспарын  құрды.

    15 қараша күні 4 «Ғ» сыныбында зерттеу сабағының 1-кезеңі бойынша математика, ағылшын тілі сабағы болып өтті.

    Сабақ беруші мұғалім: Сыздыкова Б.С. -  математика,

                                           Құсайын Д.Б. – ағылшын тілі.

    Бақылаушы мұғалім: Бекова Л.С.

    Бақылауға алынған оқушы: А

    Бақылаушы мұғалім: Исаханова Н.К.

    Бақылауға алынған оқушы: В

    Бақылаушы мұғалім: Кобекова А.М.

    Бақылауға алынған оқушы: С

    Lesson Study тобы зерттеудің басты мақсаты мен міндеттерін анықтап алғаннан соң әр пән мұғаліміне негізгі нысандарды анықтау міндеттелді. Айталық,

-  осы сыныптағы зерттелетін  үш оқушыны анықтау;

Lesson Study бағытында жұмыс істейтін әрбір оқушының деңгейін анықтау;

Lesson Study-дің аяғында әр оқушыдан қандай нәтиже күтілетіні туралы қысқа да нұсқа жазу.

Lesson Study бағытында жұмыс істейтін әрбір оқушының деңгейін анықтау үшін сыныпта зертеу сұрағына байланысты сауалнама жүргізілді.

Lesson Study-дің аяғында әр оқушыдан қандай нәтиже күтілетіні туралы қысқа да нұсқа жазды.











15.11.2019
0


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь







Пайдалы сілтемелер