№79 мектеп-лицейінде Lesson study зерттеу жұмысының анализі
Лессон стади жұмысын жүргізудегі мақсатымыз: 1) сабақты өткізудегі алға қойылған мақсат пен зерттеу болжамдарын бақылау;
2) жоспарланған сабақ үлгісін талқылау, сабақ үлгісіне өзгерістер мен толықтырулар енгізу.
Сабақты зерттеу тәсілі бойынша аталған 7«Б», 6 «А», 9 «А», 10 «Б» сынып оқушыларының сабаққа деген ынта-ықыласын, білім деңгейлерін, сабаққа деген өзіндік көзқарастары мен қызығушылықтарын ояту, соның ішінде, осы сыныптағы жоғары, орта, төменгі деңгейдегі үш оқушыны зерттеу, бақылау нысанасы етіп алып, олардың білімін, сабаққа деген көзқарасы мен қызығуын, бойларынан жеке тұлға ретінде қалыптасқан қасиеттерін, мінез-құлықтарын сабақ барысында тікелей бақылап, зерттеу, соңынан нәтижесін шығару. Мәселе бойынша сөз қозғалып сыныптағы оқүшыларды денгейі бойынша оқушылар анықталды. Әрбір деңгейге бір оқушыдан тағайындалды.
Зерттеу болжамдары:
Осы аталған критерийлер бойынша сабақ барысында бірлескен топ мүшелері оқушыларды зерттеп, әрбір іс-әрекетін қадағалап, қорытынды шығаруы тиіс. Пән мұғалімдері тарапынан жасалған сабақ үлгісі бірлескен топ мүшелерінің және пән мұғалімдерінің талқысына түсіп, сабақ құрылысы бойынша төмендегі ұсыныстар мен өзгертулер енгізіліп, сабақ мазмұндық жағынан байытыла түсті. Сабақты ұйымдастыру барысында оқушыларға жағымды әсер қалдырып, көтеріңкі көңіл-күй орнатып, сәттілік тілей отырып, оқушыларды бір-біріне жақындата түсетін, бір-біріне деген шынайы ықыластарын білдіруге жол салатын шаттық шеңберін ұйымдастырылды. Келесі кезеңде танымдық деңгейлерін арттыратын түрлі тапсырмалар арқылы топтық, жұптық жұмыстар сәтті орындалды. Оқушылар үштік одақта өздерінің білім деңгейлерін кеңейтуге ат салысты. Критериалды бағалауды оқушылардың жақсы меңгергені байқалды. Сыныптың жартысы өз жұмыстарына кері байланыс (рефлексия) жасай алды. Сабақ соңында мұғалімдер әр деңгейдегі оқушыларға сабақтың тәсілі туралы сұрақтар қойды. Олар өздеріне ыңғайлы тапсырмалар туралы ұсыныстар айтты.
Оқушының мұғаліммен және сыныптастарымен қарым-қатынасы және сабаққа деген қызығушылығы мен белсенділігі жақсы, шамасы келгенше тырысады. Оқушымен сұхбаттасу барысында: бүгінгі сабақтың берілген тапсырмалардың ұнағандығын және алдыңғы сабақта орындауға қиналған тапсырмаларды осы сабақта түсініп, орындай алғанын айтты. Жазбаша тапсырмаларды жоғары деңгейде орындап, стикерлерді толтыруда жеңіл болатынын айтты.
Шешімі:
Список учителей, участвующих на уроках Lesson Study в 2018-2019 учебном году
№ фокус группы, класс | Ответственный учитель | Список учителей, которые ведут уроки Lesson Study |
Список учителей, которые посещают уроки Lesson Study и наблюдают за учащимися | |
1 фокус группа 7 «Б» класс | Урунбаева Н.А. | Куралиева Жаннат Садабаевна | Математика пәнінің мұғалімі 87472240589 |
Ерниязов Журабек Ешмурадович Ташимова Гульзара Кайржановна Ложаев Андрей Анатольевич Муртазина Бакыт Ашимовна Утегенова Улмекен Сергазыевна Шаршенов Дуйшенбек Темирбекова Кулаш Ахметовна
|
Анешев Арман Хасымұлы | Тарих пәнінің мұғалімі 87758667110 | |||
Купеева Раиса Уразбековна | Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі 87015201881 | |||
2 фокус группа 10 «Б» класс | Бермаганбетова А.С. | Махамбетова Асемгуль Амангельдиновна | Физика пәнінің мұғалімі 87757039930 |
АяпбергеноваМаржанКокеновна Ескендирова Асель Кайырбековна Шахметова Кымбат Сапаргалиевна Ахатов Манарбек Серикович Рымбаева Марина Есиркеповна Исакулова Акмарал Сергулиевна
|
Сагинтаева Айгуль Жалеловна | Ағылшын пәнінің мұғалімі 87013917703 | |||
Кабышева Аида Аскаровна | Информатика пәнінің мұғалімі 87755019936 | |||
3 фокус группа 6 «А» класс | Аленова Н.Т. | Айжаркинова Гульшат Амантаевна | Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі 87001165657 |
Актаева Зулкия Еркеновна Аскап Сиыболады Әубакіров Дінислам Ғисаұлы Бегимбетов Марат Бейсембаевич Рахышын Күміс Бейбітханқызы Муханова Саира Балтабаевна Абибуллаева Назигуль Ибайдуллаевна Алматова Ажар Конысбаевна
|
Бейсембаева Самал Гадльбековна | Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі 87757597959 | |||
Бейсенғали Мағаз | Информатика пәнінің мұғалімі 87774201389 | |||
4 фокус группа 9 «Ә» класс | Акшолакова Л.К. | Мұратқызы Құралай | физика пәнінің мұғалімі
|
Ахмедиярова Макпал Бауыржановна Ахмедиярова Магзипа Асановна Искаков Махсут Толеуович Кожиков Маргулан Тургынбекулы Мұратқызы Құралай Садыркулов Биржан Нургалиевич Шакиров Сырым Балгабаевич
|
Шарипова Саулеш Сарамбетовна | Математика пәнінің мұғалімі 87072381961 | |||
Каипова Бактыгуль Хайруллаевна | Химия пәнінің мұғалімі 87002685391 |
1 – цикл LS.
Распределение по группам
№ | время | Учитель | Предмет | Кл. | Тема | Каб | Учителя, посещающие уроки |
| 08.00-08.40 | Куралиева Жаннат Садабаевна | Геометрия | 7 Б | «Признаки равенства треугольников» | 30 | Урунбаева Н.А. Ерниязов Журабек Ешмурадович Ташимова Гульзара Кайржановна Ложаев Андрей Анатольевич Муртазина Бакыт Ашимовна Утегенова Улмекен Сергазыевна Шаршенов Дуйшенбек
|
08.45-09.25 | Купеева Раиса Уразбековна | Русский язык | 7Б | Красота природы пейзажной лирике А.Фета. | 30 | ||
09.40-10.20 | Анешев Арман Хасымұлы | Всемирная история | 7Б | «Как монголы изменили политическую карту Евразии?» | 30 | ||
10.25-11.00 | Тема исследования урока: Как вовлечь учащихся в групповую работу? Рефлексия урока, обсуждение |
| |||||
2 | 08.00-08.40 | Сагинтаева Айгуль Жалеловна | Английский язык | 10 Б | Работа с текстом |
29 | Бермаганбетова А.С. АяпбергеноваМаржанКокеновна Ескендирова Асель Кайырбековна Шахметова Кымбат Сапаргалиевна Ахатов Манарбек Серикович Рымбаева Марина Есиркеповна Исакулова Акмарал Сергулиевна
|
08.45-09.25 | Кабышева Аида Аскаровна | информатика | 10 Б | Ввод и вывод данных | 29 | ||
09.40-10.20 | Тема исследования урока: Как повысить интерес к чтению? Рефлексия урока, обсуждение |
| |||||
3 | 08.00-08.40 | Айжаркинова Гульшат Амантаевна | Казахский язык | 6 А | ЭКСПО көрмесі. | 54 | Аленова Н.Т. Актаева Зулкия Еркеновна Аскап Сиыболады Әубакіров Дінислам Ғисаұлы Бегимбетов Марат Бейсембаевич Рахышын Күміс Бейбітханқызы Муханова Саира Балтабаевна Абибуллаева Назигуль Ибайдуллаевна Алматова Ажар Конысбаевна |
08.45-09.25 | Бейсенғали Мағаз | информатика | 6 А | Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұйымдастыру. | 54 | ||
09.40-10.20 |
Тема исследования урока: Как улучшить навыки разговорной речи? Рефлексия урока, обсуждение |
| |||||
4 | 08.00-08.40 | Мұратқызы Құралай | физика | 9 А | «Динамикаға есептер шығару» | 20 | Акшолакова Л.К. Ахмедиярова Макпал Бауыржановна Ахмедиярова Магзипа Асановна Искаков Махсут Толеуович Кожиков Маргулан Тургынбекулы Мұратқызы Құралай Садыркулов Биржан Нургалиевич Шакиров Сырым Балгабаевич
|
08.45-09.25 | Шарипова Саулеш Сарамбетовна | математика | 9 А | «Арифметикалық прогрессия» | 20 | ||
09.40-10.20 | Каипова Бактыгуль Хайруллаевна | химия | 9 А | «Азот және оның оксидтері» | 20 | ||
10.25-11.00 | Тема исследования урока: Какие интерактивные методы обучения повлияют на развитие интеллектуального потенциала учащихся? Рефлексия урока, обсуждение |
|