Меню KDT
МЕНЮ
Пн-Пт 07:30-18:00
Астана қаласы, Нұра ауданы, Мақсұт Нәрікбаев көшесі, 3
shkola7979@mail.ru

 

№79 мектеп-лицейінде Lesson study зерттеу жұмысының анализі

Лессон стади жұмысын жүргізудегі мақсат

№79 мектеп-лицейінде Lesson study  зерттеу жұмысының анализі

 

Лессон стади жұмысын жүргізудегі мақсатымыз: 1) сабақты өткізудегі алға қойылған мақсат пен зерттеу болжамдарын бақылау;

2) жоспарланған сабақ үлгісін талқылау, сабақ үлгісіне өзгерістер мен толықтырулар енгізу.

Сабақты зерттеу тәсілі бойынша аталған 7«Б», 6 «А», 9 «А», 10 «Б» сынып оқушыларының сабаққа деген ынта-ықыласын, білім деңгейлерін, сабаққа деген өзіндік көзқарастары мен қызығушылықтарын ояту, соның ішінде, осы сыныптағы жоғары, орта, төменгі деңгейдегі үш оқушыны зерттеу, бақылау нысанасы етіп алып, олардың білімін, сабаққа деген көзқарасы мен қызығуын, бойларынан жеке тұлға ретінде қалыптасқан қасиеттерін, мінез-құлықтарын сабақ барысында тікелей бақылап, зерттеу, соңынан нәтижесін шығару.  Мәселе бойынша сөз қозғалып сыныптағы оқүшыларды денгейі бойынша оқушылар анықталды. Әрбір деңгейге бір оқушыдан тағайындалды.

Зерттеу болжамдары:

  • Оқушылардың сабақта өзін-өзі ұстауы;
  • Жаңа сабақты игерудегі талпынысы, іс-әрекеті;
  • сабақтағы көңіл-күйі;
  • өз ойын жеткізе білуі;
  • өзіне деген сенімділігі;
  • өзіндік баға беруі;

Осы аталған критерийлер бойынша сабақ барысында бірлескен топ мүшелері оқушыларды зерттеп, әрбір іс-әрекетін қадағалап, қорытынды шығаруы тиіс. Пән мұғалімдері тарапынан жасалған сабақ үлгісі бірлескен топ мүшелерінің және  пән мұғалімдерінің талқысына түсіп, сабақ құрылысы бойынша  төмендегі ұсыныстар мен өзгертулер енгізіліп, сабақ мазмұндық жағынан байытыла түсті. Сабақты ұйымдастыру барысында оқушыларға жағымды әсер қалдырып, көтеріңкі көңіл-күй орнатып, сәттілік тілей отырып, оқушыларды бір-біріне жақындата түсетін, бір-біріне деген шынайы ықыластарын білдіруге жол салатын шаттық шеңберін ұйымдастырылды. Келесі кезеңде танымдық деңгейлерін арттыратын түрлі тапсырмалар арқылы топтық, жұптық жұмыстар сәтті орындалды. Оқушылар үштік одақта өздерінің білім деңгейлерін кеңейтуге ат салысты. Критериалды бағалауды оқушылардың жақсы меңгергені байқалды. Сыныптың жартысы өз жұмыстарына кері байланыс (рефлексия) жасай алды. Сабақ соңында  мұғалімдер әр деңгейдегі оқушыларға сабақтың тәсілі туралы сұрақтар қойды. Олар өздеріне ыңғайлы тапсырмалар туралы ұсыныстар айтты.

Оқушының мұғаліммен және сыныптастарымен қарым-қатынасы және сабаққа деген қызығушылығы мен белсенділігі жақсы, шамасы келгенше тырысады. Оқушымен сұхбаттасу барысында: бүгінгі сабақтың берілген тапсырмалардың ұнағандығын және алдыңғы сабақта орындауға қиналған тапсырмаларды осы сабақта түсініп, орындай алғанын айтты. Жазбаша тапсырмаларды жоғары деңгейде орындап, стикерлерді толтыруда жеңіл болатынын айтты.

 

                          Шешімі:

 

  1. Оқушыларды шығармашылыққа баулитын тапсырмалар енгізу қажет. Мысалы, бес жолды өлең құрау немесе ұйқастарға өлең құра, «кубизм», «галерея» әдістері.
  2. Оқушыларды бағалауда өзіндік бағалау әдісін қолданса, тимдірек болады. Топ басшысына бағалау парақтарын беріп, өзіндік бағалау түрін сабақ барысына енгізу.
  3. Сабақты өткізудегі алға қойылған мақсат пен зерттеу болжамдары салыстырылып, сарапталуы қадағалансын.
  4. Айтылған ұсыныстар бойынша толықтай сабақ жоспары қайта жасалынсын.
  5. Lesson study зерттеу жұмысы бойынша өткізілген сабаққа талдау жүргізу.

 

 

Список учителей, участвующих на уроках Lesson Study в 2018-2019 учебном году

№ фокус группы, класс

Ответственный учитель

Список учителей,

 которые ведут уроки

Lesson Study 

 

Список учителей, которые посещают уроки Lesson Study  и наблюдают за учащимися

1 фокус группа

7 «Б» класс

Урунбаева Н.А.

Куралиева Жаннат Садабаевна

Математика пәнінің мұғалімі

87472240589

 

Ерниязов Журабек Ешмурадович

Ташимова Гульзара Кайржановна

Ложаев Андрей Анатольевич

Муртазина Бакыт Ашимовна

Утегенова Улмекен Сергазыевна

Шаршенов Дуйшенбек

Темирбекова Кулаш Ахметовна

 

Анешев Арман Хасымұлы

Тарих пәнінің мұғалімі

87758667110

Купеева Раиса Уразбековна

Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

87015201881

2 фокус группа

10 «Б» класс

Бермаганбетова А.С.

Махамбетова Асемгуль Амангельдиновна

Физика пәнінің  мұғалімі

87757039930

 

АяпбергеноваМаржанКокеновна

Ескендирова Асель Кайырбековна

Шахметова Кымбат Сапаргалиевна

Ахатов Манарбек Серикович

Рымбаева Марина Есиркеповна

Исакулова Акмарал Сергулиевна

 

Сагинтаева Айгуль Жалеловна

Ағылшын  пәнінің мұғалімі

87013917703

Кабышева Аида Аскаровна

Информатика пәнінің мұғалімі

87755019936

3 фокус группа

6 «А» класс

Аленова Н.Т.

Айжаркинова Гульшат Амантаевна

Қазақ  тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

87001165657

 

Актаева Зулкия Еркеновна

Аскап Сиыболады  

Әубакіров Дінислам Ғисаұлы

Бегимбетов Марат Бейсембаевич

Рахышын Күміс Бейбітханқызы

Муханова Саира Балтабаевна

Абибуллаева Назигуль Ибайдуллаевна

Алматова Ажар Конысбаевна

 

Бейсембаева Самал Гадльбековна

Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

87757597959

Бейсенғали Мағаз

Информатика пәнінің мұғалімі

87774201389

4 фокус группа

9 «Ә» класс

Акшолакова Л.К.

Мұратқызы Құралай

физика пәнінің мұғалімі

 

 

Ахмедиярова Макпал Бауыржановна

Ахмедиярова Магзипа Асановна 

Искаков Махсут Толеуович

Кожиков Маргулан Тургынбекулы

Мұратқызы  Құралай

Садыркулов Биржан Нургалиевич

Шакиров Сырым Балгабаевич

 

Шарипова Саулеш Сарамбетовна

Математика пәнінің мұғалімі

87072381961

Каипова Бактыгуль Хайруллаевна

Химия  пәнінің мұғалімі

87002685391

 

 

1 – цикл LS.  

Распределение по группам

 

время

Учитель

Предмет

Кл.

Тема

Каб

Учителя, посещающие уроки

 

08.00-08.40

Куралиева Жаннат Садабаевна

Геометрия

7 Б

«Признаки равенства треугольников»  

30

Урунбаева Н.А.

Ерниязов Журабек Ешмурадович

Ташимова Гульзара Кайржановна

Ложаев Андрей Анатольевич

Муртазина Бакыт Ашимовна

Утегенова Улмекен Сергазыевна

Шаршенов Дуйшенбек

 

08.45-09.25

Купеева Раиса Уразбековна

Русский язык

Красота природы пейзажной лирике А.Фета.

30

09.40-10.20

Анешев Арман Хасымұлы

Всемирная история

«Как монголы изменили политическую карту Евразии?»

30

10.25-11.00

Тема исследования урока:  Как вовлечь учащихся в групповую работу?

Рефлексия урока, обсуждение

 

2

08.00-08.40

Сагинтаева Айгуль Жалеловна

Английский язык

10 Б

Работа с текстом

 

29

Бермаганбетова А.С.

АяпбергеноваМаржанКокеновна

Ескендирова Асель Кайырбековна

Шахметова Кымбат Сапаргалиевна

Ахатов Манарбек Серикович

Рымбаева Марина Есиркеповна

Исакулова Акмарал Сергулиевна

 

08.45-09.25

Кабышева Аида Аскаровна

информатика

10 Б

Ввод и вывод данных

29

09.40-10.20

Тема исследования урока: Как повысить интерес к чтению?

Рефлексия урока, обсуждение

 

3

08.00-08.40

Айжаркинова Гульшат Амантаевна

Казахский язык

6 А

  ЭКСПО көрмесі.

54

Аленова Н.Т.

Актаева Зулкия Еркеновна

Аскап Сиыболады  

Әубакіров Дінислам Ғисаұлы

Бегимбетов Марат Бейсембаевич

Рахышын Күміс Бейбітханқызы

Муханова Саира Балтабаевна

Абибуллаева Назигуль Ибайдуллаевна

Алматова Ажар Конысбаевна

08.45-09.25

Бейсенғали Мағаз

информатика

6 А

Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұйымдастыру.

54

09.40-10.20

 

Тема исследования урока: Как улучшить навыки разговорной речи?

Рефлексия урока, обсуждение

 

4

08.00-08.40

Мұратқызы Құралай

физика

9 А

  «Динамикаға есептер шығару»

20

Акшолакова Л.К.

Ахмедиярова Макпал Бауыржановна

Ахмедиярова Магзипа Асановна 

Искаков Махсут Толеуович

Кожиков Маргулан Тургынбекулы

Мұратқызы  Құралай

Садыркулов Биржан Нургалиевич

Шакиров Сырым Балгабаевич

 

08.45-09.25

Шарипова Саулеш Сарамбетовна

математика

9 А

«Арифметикалық прогрессия»

20

09.40-10.20

Каипова Бактыгуль Хайруллаевна

химия

9 А

«Азот және оның оксидтері»

20

10.25-11.00

Тема исследования урока:  Какие интерактивные методы обучения повлияют на развитие интеллектуального потенциала учащихся?

Рефлексия урока, обсуждение

 

  









08.12.2018
0


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь







Пайдалы сілтемелер